XV Zjazd Stowarzyszenia

Wersja do wydruku

W dniach 14-17 czerwca 2018 roku odbywał się w Ostrowie Wielkopolskim XV Zjazd Stowarzyszenia "Życie po przeszczepie"

Miejscem, które wybraliśmy na zjazd był Hotel "Borowianka" przy ul. Limanowskiego w Ostrowie Wielkopolskim.
Pierwszego dnia zjeżdzaliśmy się z całej Polski aby spotkać się w świetnym gronie. W piątek, po śniadaniu wyruszyliśmy zwiedzać Zamek w Gołuchowie, gdzie przewodnik przedstawił nam historię rodziny Leszczyńskich i Czartoryskich opiekujących się tym zamkiem. Wracając do Ostrowa odwiedziliśmy Pałac Lipskich w Lewkowie. W Ostrowie czekał na nas kolejny przewodnik, z którym wybraliśmy się na pieszą wycieczkę po zabytkach Ostrowa Wielkopolskiego rozpoczynając na Ratuszu, a na Synagodze kończąc. Wieczór uświtnił nam zorganizowany grill z muzyką.
Sobotę rozpoczęliśmy aktywnym wypoczynkiem nad jeziorem Piaski Szczygliczka, następnie wróciliśmy na Walne Zgromadzenie, gdzie wybraliśmy nowy zarząd Stowarzyszenia.
W skład zarządu wchodzą:
Robert Kucharski - Prezes Zarządu
Eugeniusz Rydel - vice prezes
Andrzej Chady - członek zarządu
Dariusz Łukasiewicz - członek zarządu
Mariola Leśniczy - członek zarządu
Wieczorem przejechaliśmy po ostrowskich Piaskach - Szczygliczce bryczkami.
W niedzielę zebraliśmy się na Mszy Świętej w Sanktuarium Miłosierdzia Bożego na mszy za dawców i biorców narządów oraz za osoby związane z transplantologią.
Niestety co dobre szybko się kończy i przyszło nam pożegnać się z optymistyczną wizją spotkania w kolejnych latach.