XIV ZJAZD STOWARZYSZENIA

Wersja do wydruku

W dniach 9-12.06.2016 w Warszawie odbył się XIV Zjazd Stowarzyszenia "Życie po przeszczepie"

Przyjechało 58 osób z całej Polski. Rozgościliśmy się w Hotelu HIT, w ładnych, wygodnych pokojach. Obiady i kolacje mieliśmy zapewnione w Restauracji!-Liga. Personel bardzo o nas zadbał. Posiłki były bardzo smaczne, urozmaicone, obsługa sprawna, miła i życzliwa. 9.06 - odbyło się wieczorem spotkanie integracyjne przy kawce, herbatce, ciasteczkach. Było miło i wzruszająco - spotkać się ze znajomymi po tak długim okresie nie widzenia. Rozmowom i wspomnieniem nie było końca. 10.06 - Zwiedzaliśmy Warszawę. W pierwszej kolejności odwiedziliśmy Zamek Królewski, Stare Miasto, Rynek Nowego miasta, zabytki Pragi. Niektórzy odwiedzili Stadion Narodowy, Muzeum Wojska Polskiego., Pałac Kultury i Nauki i podziwiali panoramę miasta z wysokości 30 piętra. 11.06. - odbyło się Walne Zgromadzenie. Ustępujący prezes Eugeniusz Rydel przedstawił sprawozdanie z działalności Stowarzyszenia za lata 2014-2015. Trzeba przyznać, że dorobek mamy imponujący. Przewodniczący Sławomir Bińczak przedstawił sprawozdanie Komisji Rewizyjnej. Ustępujący Zarząd otrzymał serdeczne podziękowania za swoją pracę. Przystąpiono do wyboru nowych władz. I tak w głosowaniu został wybrany nowy skład: ZARZĄD STOWARZYSZENIA: 1.ROBERT KUCHARSKI -prezes 2.EUGENIUSZ RYDEL- v-ce prezes 3.MIROSŁAWA TADEJA -członek 4.HANNA CIEMBKA - członek 5.MIROSŁAW WSZOŁA - członek W skład KOMISJI REWIZYJNEJ weszli: 1.SŁAWOMIR BIŃCZAK - przewodniczący 2.BOGUSŁAWA BOCZKOWSKA - członek 3.MARIA BARBARA SUŁKOWSKA - członek. Wieczorem wybraliśmy się na spacer obejrzeć słynne Fontanny Warszawskie. Uczestniczyliśmy w pokazie laserowo, świetlno, muzycznym zatytułowanym "Syrenki Warszawskie". Piękny. 12.06.- w Katedrze Praskiej uczestniczyliśmy w Mszy. Św. modląc się w intencji dawców żywych i zmarłych i ich rodzin, biorców i ich bliskich, lekarzy i pracowników służb medycznych związanych z transplantologią. Po obiedzie zakończyliśmy Zjazd wspólnym pamiątkowym zdjęciem. Potem to co nieuniknione - serdeczne pożegnania. Do zobaczenia za dwa lata.